سین اوّل- سیب

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال
 سیب- ابوالقاسم حالت
من سیب شیرین دارم/ برای هفت‌سین دارم/ بیا بکن تماشا/ سیب آوردم آقا/ زینت سفره‌ی هفت‌سین/ می‌کنه سفره رو رنگین/ من سیب شیرین دارم/ برای هفت‌سین دارم/ سیب آوردم از ارنگه/ یه پای خرم می‌لنگه/ سیب یکی یک چارک/ چشماتو واز کن نیست کالک/ من سیب شیرین دارم/ برای هفت‌سین دارم/ سیب مشهد سیب خلخال تخم لبنان دارم/ باغت آباد شه الهی سیب شمرون دارم/ من سیب شیرین دارم/ برای هفت‌سین دارم/ سیب سرخ آوردمش نمیدمش دست چلاق/ الهی سال نویی نشی گرفتار فراق/ سیب دارم سیب عالی/ نکن سیبا رو دست‌مالی/ ما سیبو درهم می‌فروشیم/ خوب و بدو با هم می‌فروشیم/ خوش‌بو و خوش‌رنگ و هم هستش معطّر/ هیچ جا سیب نیست به خدا از اینها بهتر/ سیبو بگیرو بو کن/ کمتر تو زیر و رو کن/ من سیب شیرین دارم/ برای هفت‌سین دارم/ چیزی نمونده چون به تحویل/ بخر ببر بچین تو زنبیل/ هفت‌سینو سنگین می‌کنه/ بساطو رنگین می‌کنه/ من سیب شیرین دارم/ برای هفت‌سین دارم 
این ترانه را از اینجا بشنوید یا دریافت کنید.
(آلبوم هفت‌سین به روایت طهران، آثار استاد اسماعیل مهرتاش با صدای محمّد منتشری)
آغاز سال نو را به همه‌ی دوستداران رُستن و رَستن شادباش می‌گویم.
هر روزتان بهتر از دیروز و نوروزتان پیروز.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics