روایت فتنه

                                                                                                   یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶


ولاییان با هشتگ «روایت فتنه» به بیان جزئیّات عجیبی از فتنه‌ی ۸۸ پرداختند؛ ‌چند نمونه به اقتفای آنان:

وقتی دیدم آقا در خطبه‌ی ۲۹ خرداد بنا به مصالحی دهها شهید بسیجی را فقط چند بسیجی عنوان کردند و به خانواده‌شان تسلیت گفتند به پهنای صورت اشک ریختم. تلخ‌تر آنکه همان هفت-هشت نفر را هم گذاشتند سبزها به نام خود کنند فقط برای حفظ انقلاب تا خون مردم به جوش نیاید و قیامت به پا نشود.

به دنبال چند دختر که شعارهای ساختارشکن می‌دادند و یک پیرزن چادری را کتک زده بودند تا کوچه‌ی بن‌بستی دویدیم. ناگهان با هماهنگی هم لباسهایشان را درآوردند و لخت مادرزاد شدند. به یاد عمروعاص و صفّین افتادیم، شرم تمام وجودمان را گرفت و برگشتیم.

اردشیر امیرارجمند موسوی را گول زد و گفت که تقلّب شده بعد فرار کرد. موسوی ساده‌لوح هم باور کرد ولی جرأت اعتراف به اشتباه را نداشت. این را از بهنوش.ن یکی از اعضای ستاد موسوی شنیدم که با قطعیّت تمام می‌گفت.

داشتیم فیلم و تصاویر حمله‌ی سبزها به عزاداری عاشورا را به صداوسیما می‌بردیم که ریختند سرمان و تا می‌خوردیم ما را زدند. تصاویر و فیلمها را بردند، بچّه‌ها شهید شدند و من را هم به هوای اینکه مرده‌ام رها کردند.
  
بعد از اینکه آقا گفتند نظرشان به احمدی‌نژاد نزدیک است، ملک عبدالله به احمدی‌نژاد گفت که اگر با نپذیرفتن برکناری مشایی، آقا را سنگ روی یخ کنی مثل خاتمی دومیلیارد دلار هم به تو می‌دهم و او هم فریب خورد.

یکی از سبزها به دوستم گفت که لباس نیروی انتظامی می‌پوشیدند و به خیابان می‌رفتند؛ اموال عمومی و ماشینها را می‌شکستند و خودشان از خودشان فیلم می‌گرفتند و پخش می‌کردند.

عدّه‌ی زیادی از سبزها که اموال عمومی را تخریب کرده بودند به کهریزک بردند و به آنان گفتند که سه بسیجی متخلّف را به زودی نزد آنان می‌آورند. بعد روح‌الامینی، جوادی و کامرانی‌فر را میان آنها انداختند و سبزها هم به هوای اینکه این سه نفر واقعاً بسیجی اند آنان را کشتند. رهبری هم با دانستن همین موضوع آنان را شهید اعلام کردند ولی گفتند نگویید کار چه کسانی بود.

چند تک‌تیرانداز اجیرشده از طرف جورج سوروس روی بامها ندا آقاسلطان، مصطفی غنیان و سبزهای دیگر را نشانه گرفتند و کشتند بعد به پای نظام گذاشتند.

سبزها ابتدا سایت جهان‌نیوز را هک کردند و نیمه‌شب پیروزی ۲۴میلیونی احمدی‌نژاد را تبریک گفتند تا بعد بتوانند بگویند اصولگرایان از ابتدا می‌دانستند. سپس سایت وزارت کشور را چند روز پیاپی دستکاری کردند و تعداد آرای تفصیلی شهرها را سه بار عوض کردند تا بگویند نظام از ابتدا رقم ۲۴میلیون را فرض گرفته و در تقسیم آن چندبار دچار اشتباه شده است.

موسوی با ترور خواهرزاده‌اش خودزنی کرد تا با مظلوم‌نمایی به قیمت خون یک انسان بیگناه بتواند ایجاد تشنّج کند و کشور را به آشوب بکشد.

پ.ن: هزار افسوس که این آخری طنز من نبود. نوشته‌ی حسین شریعتمداری را که یادتان می‌‌آید؟

۳ نظر:

  1. سومی هم طنز نیست. بهنوش.ن الان عضو شورای شهره!

    پاسخحذف
  2. درود بر ایمایان عزیز. آیا منبعی را سراغ دارید که ادله ی تقلب را جمع کرده باشد؟ (گرچه که به خاطر بی طرفی شورای نگهبان، در لزوم ابطال نتایج انتخابات 88 تفاوتی ایجاد نمی کند)

    پاسخحذف
  3. سلام. بحث که کهنه شده ولی این نوشته‌ی هشت‌سال پیش حسین باستانی هنوز خواندنی است:
    http://www.roozonline.com/english/news3/newsitem/article/-9123f03c64.html

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics