جمله‌های سینمایی -۳۵

                                                                                                   دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷
          
دارودسته‌های نیویورکی
در هر شرایطی باید ظاهر قانون حفظ بشه،‌ خصوصاً وقتی نقض میشه.
 
تنها دوبار زندگی می‌کنیم
دختر به سیامک: من همه‌ش دارم به آفتاب فکر میکنم. اگر تو هم فکر کنی،‌ زورمون زیادتر میشه.

ماهی بزرگ
من هشت‌سالمه و تو ۱۸سالته، وقتی من ۱۸ساله بشم، تو ۲۸سالت میشه، وقتی من ۲۸ساله بشم،‌ تو ۳۸ساله میشی وقتی من ۳۸ساله بشم،‌ تو ۴۸ساله میشی. اونوقت دیگه با هم فاصله‌ی زیادی نداریم.

پیکسل‌ها
سرهنگ ون پتن: هیچ کشوری تو دنیا نیست که تکنولوژی نظامیش بتونه یه ساختمون رو به پیکسل تبدیل کنه.
- غیر از ایران!

کپی برابر اصل
خیلی احمقانه‌است که احساس بدبختی کنی فقط به‌خاطر اینکه تو شرایط ایده‌آل نیستی.

بت
روزگاری که دروغ یه واقعیّت فراگیره، به زبان آوردن حقیقت یه اقدام انقلابیه.
 
قلمرو بهشت
هر زنی دو چهره داره؛ یکی برای جهان و یکی برای خلوت خودش.

۲ نظر:

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics