یا روسری یا مرگ

حاشیه بر اخبار -۹۴                                                                                      سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲

  


کارگروه «تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» حمایت از اسرائیل را در فضای مجازی جرم دانست.

- آن زمان که پس از پیروزی امریکا بر تیم ملی ایران عده‌ای در خیابان رقصیدند باید از خود می‌پرسیدند که اینها در مدارس ما رشد کردند و چیز یاد گرفتند؛ چه کردیم که به اینجا رسیدند؟ حالا که پرچم اسرائیل را کنار اسمشان می‌زنند دیگر شاید کمی دیر شده باشد.

 

امیرعبداللهیان: ایران نیروی نیابتی در منطقه ندارد.

ظریف باز مقداری ظرافت داشت و لااقل می‌گفت که هم‌پیمانان ایران مستقل‌اند و خود برای خود تصمیم می‌گیرند و... امّا این یکی از هفت دنیا آزاد است و مانند وزیر خارجه‌ی روسیه حرف می‌زند. بار اوّلش هم نیست. یک‌جور احمدی‌نژاد بی‌آزار رام و مطیع میدان است.


ظریف: اسرائیل سعی می‌کند امریکا را به جنگ با ایران بکشد.

- تا حدّ زیادی این حرف درست است ولی سهم ایران با شعار عبری روی موشکهایش چقدر است؟ حضور اخیر نیروهای امریکا در منطقه برای مقابله با حمله‌ی احتمالی حزب‌الله است نه حماس؛ حمله‌ی هم‌پیمانان نظام با دستور سپاه به پایگاههای امریکا بیشتر می‌تواند باعث حمله‌ی احتمالی امریکا به ایران شود یا تشویق اسرائیل؟

  

بهروز افخمی قتل داریوش مهرجویی و همسرش را به سرویس‌های امنیتی اسرائیل نسبت داد.

- تیمارستان جای دختر تبریز نیست؛ به جایش به نظرم بهروزخان و امثال او را باید در بیمارستان روانی بستری کنند. خدا خیرش دهد که در این روزهای خاکستری، ناخواسته و از سر بلاهت لبخندی بر لبان ما نشاند. منتقدان به فیلمهای جدّی که با ساختار ابتدایی و خام خود بیننده را می‌خندانند می‌گویند «کمدی ناخواسته». بهروز افخمی کمدین ناخواسته است.

 

ممانعت از اعزام نرگس محمدی به بیمارستان با وجود گرفتگی رگ قلب به‌خاطر نپوشیدن روسری.

اگر سانحه‌ای برای او رخ دهد باز هم می‌توانند به گردن هیاهوی رسانه‌ای بیندازند؟ اگر می‌خواهید بدانید آیا نظام آرمیتا گراوند را کشته یا نه، وضع نرگس را مشاهده کنید: یا روسری یا مرگ. آفتاب آمد دلیل آفتاب.

 

پیشین: خالص‌سازی ترکیبی

۲ نظر:

  1. ایرانی جماعت اهل افراط و تفریط است. یک گروه دنبال نابودی اسرائیل یک گروه دوستان اسرائیل.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تفاوت زیادی دارند‌ یکی کروه تجسم شرافت است یک گروه بی شرفی

      حذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics