منتقدان بزهکار و روان‌نژند

                                                                                                           جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹


وزیر امور خارجه‌ی نظام درباره‌ی نوید افکاری گفته است که مسأله‌ی وی به اعتراضات مردمی ربطی نداشت و پرونده‌ی شخصی بود. اگر واقعاً مسأله قتل و قصاص نفس بود، چرا حکم او دوبار اعدام بود؟ برای قتل یک نفر که قاتل را دوبار محکوم نمی‌کنند؟ فروکاستن معترض به یک قاتل پاک‌کردن صورت مسأله نیست، تحریف آن است. 

از دید قوّه‌ی قضائیّه‌ی نظام شاهین ناصری که گواه شکنجه‌ی اوست نیز یک کلاهبردار است. بسیار خوب کسی که به زندان رفته لابد خلافی کرده است ولی مگر یک متخلّف نمی‌تواند شاهد شکنجه‌ی دیگری باشد؟ گواهی پزشکی قانونی شکنجه‌‌ی برادران افکاری چه شد؟ دو برادر دیگر کجایند و چرا به وکلایشان دسترسی ندارند؟
  
زمانی حتّی خبر غیرمستند یا شایعه‌ی شکنجه یا قتل می‌توانست جنبشی در لایه‌های اجتماعی به وجود آورد ولی حالا خبر فوت مشکوک نادر مختاری چنین نمی‌کند که البتّه حدس زدن دلایل آن خیلی سخت نیست. قوه قضائیه او را کیف‌قاپ نامیده تا آشکار شود که فقط بزهکاران، کلاهبرداران و دزدان با نظام مخالفند و آدم سالمی بین معترضان یافت نمی‌شود.
  
پارسال هاشم خواستار و نازنین زاغری را مدتی به بیمارستان روانی بردند و به این فهرست می‌توان نام کیانوش سنجری، هنگامه شهیدی، سها مرتضایی، حمید بقایی و چند نفر دیگر را افزود. بله؛ تنها بزهکاران و روان‌نژندان با نظام مقدّس مخالفت می‌کنند.

۳ نظر:

  1. محاکمات ناعادلانه از اول انقلاب وجود داشته است و چیز تازه ای نیست.حتما یادتون هست دادگاه های هویدا و سایر سران رژیم شاه بیشتر به شکنجه گاه متهمان شبیه بود و شخص روانی را قاضی می نامیدند که می خواست تمام عقده های زندگیش را با اعدام افراد، گره گشایی کند.
    ما مردم هم خیلی راضی بودیم و برایشان هورا می کشیدیم و فقط دنبال روزنامه بودیم تا عکس جنازه های اعدام شدگان را ببینیم.
    خلخالی از امام خمینی نقل قول می کرد همین که دیدید اسمش هویداست اعدامش کنید!
    ما مردم خودمان مقصر اصلی هستیم چون برای بی عدالتی ها هورا کشیدیم.

    پاسخحذف
  2. حالا سبزها مدافع بقایی شده اند؟ هرجا به نفعمان بود از دشمنمان هم سوء استفاده می کنیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برعکس؛ دفاع از حقوق متهم وقتی مخالف ما باشد بیشتر معنا دارد.

      حذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics