زن، زندگی،‌ آزادی

 حاشیه بر اخبار -۸۵                                                                                         چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

                          

خامنه‌ای: در قضایای اخیر قرآن آتش زدند،‌ مسجد و حسینیّه و خودرو مردم را آتش زدند.

- خوب دقّت کنید همه‌جور دروغ می‌گوید تا یک راست نگوید. آنچه زنان معترض آتش زدند روسری بود که او نامی از آن نمی‌آورد. تقدّس این تکّه‌پارچه به حدّی رسیده که رواست ذکری از آتش‌زدن قرآن و حسینیّه و مسجد بشود ولی روسری نه! خْب حالا تعبیر «دیوار برلین» درست است یا نه؟

 

علی شکوری راد:‌ مردم دیگر حرف ما را باور نمی‌کنند.

- خدا را شکر که یک حرف راست زدید. راستی شما چطور؟ شما حرف مردم را باور می‌کنید؟ بررسی ادامه‌ی سخنان او و به ویژه محمدرضا خاتمی نشان می‌دهد که خیلی نباید امیدوار بود. 

 

جمعیّت امام علی: ‌کودکان فقیر را با دادن چند کیسه آذوقه برای سرکوب معترضان آوردند.

- الگوی آشنایی نیست؟ نظام در سوریه و یمن همین کار را پیشتر هم کرده بود. ولی گذشته از اینها واقعاً اینقدر دستتان خالی مانده که بچّه‌ها را استخدام می‌کنید؟ کو آن همه نمایش آمادگی و مانورهای کذایی و گردان‌های فلان و بهمان؟

 

جواد موگویی (مستندساز نزدیک به بیت و فرمانده بسیج): پس از اعتراض به کتک‌زدن یک دختر معترض، بسیجی‌ها مرا زدند و فحش مادر دادند.

- نگو جانم،‌ اینها همه تبلیغات دشمنان است. نیروهای خودی همانطور که رهبری گفتند مظلوم‌اند، ‌از این کارها نمی‌کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه: میانگین سن بازداشت‌شدگان ۱۵ سال است. 

- خیزش زنان دارد به جنبش نوجوانان تغییر شکل می‌دهد. اینها نه انقلاب را به یاد می‌آورند،‌ نه جنگ، ‌نه اصلاحات و نه جنبش سبز. طلبکارند و سهمشان را از این دنیا می‌خواهند. اینها بزرگترهایشان را هم به دنبال خواهند کشید و کوتاه هم نمی‌آیند؛‌ چرا؟ چون نه شغل دارند و نه هیچ دلبستگی یا امتیاز مادی که بترسند از دست بدهند.

 

پیشین: ‌اسم رمز:‌ ژینا

۱ نظر:

  1. برای اثبات جنایات رژیم اعترافهای موگویی و نادریان و بقیه ارزشی ها کافی است. معلوم است این وحشی ها وقتی با حزب اللهی ها این کار را میکنند با بقیه چه کار خواهند کرد.

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics