ما مستحقّ این تحقیریم

                                                                                                      چهار‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱


در حالیکه بسیاری برگزاری یک مناظره‌ی نیم‌بند یا فلان حرف از بهمان مسئول را با تفسیرهای بعید حمل بر تغییر رویّه در آستانه‌ی انتخابات می‌کنند -که اگر چنین بود هم فقط تغییری مصلحتی بود نه بیشتر- قتل خودسرانه‌ی ستّار بهشتی، یکی از آخرین حلقه‌هایی است که زنجیره‌ی خشونت، ارعاب و ناپاسخگویی را طولانی‌تر می‌کند. اگر زمانی می‌شد اینها را به اشتباه یا خودسری برخی مأموران غیرمعذور نسبت داد، حالا چه چیز باید گفت؟ اگر زمانی رهبر نظام دستور می‌داد که قتلهای زنجیره‌ای را بر اساس نفوذ دشمن تفسیر کنند، قتلهای دنباله‌دار درون زندانهای نظام حاکم را به کدام دشمن نامرئی باید نسبت داد؟ به کدامیک از قتلهای پیشین از زهرا کاظمی  و زهرا بنی‌یعقوب گرفته تا هدی صابر و دیگران رسیدگی شد؟
   
سخن گفتن از فقدان کامل مشروعیّت نظام از مدّتها پیش بی‌حاصل یا تحصیل حاصل بوده است؛ خطابم رو به اصلاح‌طلبان مسلمانی است که خود را پیرو کسی می‌دانند که شنیدن خبر ربودن گوشوار و خلخال را در خور اندوهی مرگ‌آور می‌دانست. مرگ پیش‌کش، توان خروش، اعتراض یا انتقاد هم ندارید؟ برخاستن از سر سفره‌ی چرک حاکمیّت و شریک‌نشدن در این بزم خونین چطور؟ یک کارگر ساده‌ی وبلاگنویس را زیر شکنجه می‌کشند و خیلی خونسرد می‌گویند که قبر بخرید و جنازه تحویل بگیرید؛ ما مستحقّ این تحقیریم.

۹ نظر:

  1. و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون..

    پاسخحذف
  2. پاسخ‌ها
    1. قاعدتا
      :)

      پ.ن.میشه درباره مدت زمان جنگ احتمالی , ما را از سخنانتان مستفیض کنید ؟!!
      احتمالا یه چیزی بین عراق و افغانستان میشیم ، یا هستیم !!؟
      یا یه چیزی شبیه ... صیتین بین پای آقا
      اصلا نمیدونم کدومشون بهتره
      !!!

      پ.پ.ن.جدا نیاز به یک همصحبت مادی یا از
      .
      .
      .
      نظر شما مخاطب (?) همیشه احساس میشده ، شده و خواهد شد

      به امید دیدار

      پ.پ.پ.ن.درباره
      archive
      شما هم متعاقبا اختلاط خواهد شد ، ان شا الله

      حذف
  3. سلام
    مولای ما حضرت صادق صلوات الله علیه حسب نقل فرمودند علی علیه السلام همواره می فرمود که ستم کننده وکمک کننده به ستم و رضایت دهنده به ستم هر سه در آن ستم شریکند.صحبت بر سررضایت دهنده به ستم است.
    سوال اساسی از آنهائی که داعیه اسلام و انقلاب و ملت رادارند این است. به موقعیتی که اکنون در آن هستیم با همه ابعاد و وجوهش خوب دقت کنید. آیا باید همه این اتفاقات می افتاد و به این نقطه می رسیدیم تا شما حضرات اندک اندک به خود آئید و دست از مماشات و کوته نظری بردارید و به مسیر حق و عدالت و دیانت بازگردید؟و آیا ما باید به کجا برسیم و دقیقاً چه بلائی بر سر این ملت مظلوم بیاید که تا کنون نیامده است تا شما از خواب غفلت بیدار شوید و به وظیفه انسانی و الهی خودتان عمل کنید؟ فردای قیامت در پیشگاه حق تعالی پاسخی دارید؟ خدا را روزی صد هزار بار شکر می کنم که در این نظام مسولیتی ندارم.
    قال الحسین المظلوم الشهید(صلوات الله علیه):
    أیها الناس إن رسول الله قال من رأی سلطانا جائرا مستحلا لحرام الله ناكثا عهده مخالفا لسنة رسول الله یعمل فی عباد الله بالإثم و العدوان فلم یغیر علیه بفعل و لا قول كان حقا علی الله أن یدخله مدخله .
    مقتل خوارزمی ، ج 1، ص 234

    ای مردم ! رسول خدا فرمود: هر كس سلطان زورگویی را ببیند كه حرام خدا را حلال نموده ، پیمان الهی را می شكند و با سنت و قوانین رسول خدا از در مخالفت در آمده و در میان بندگان خدا، راه گناه و معصیت و ستم و دشمنی را در پیش می گیرد، ولی با عمل یا سخن اظهار مخالفت نكند، بر خداوند است كه او را در محل و جایگاه آن سلطان ظالم قرار دهد.

    پاسخحذف
  4. این ستار اصلا کی بوده؟ چرا گرفتار شده؟ قصه چی یه اصلا؟ شما که فقط فحش دادی. کمی اطلاع رسانی کن. لینکی، چیزی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتهامات يا خباثت های گذشته احمدی نژاد نه کم می نمايد و نه البته چندان اثبات شده اما راقم يقين دارد بيشتر از اغلب اصلاح طلبان امروز نيست. حال چرا برخی و نه همه سعی می کنند در ميانه اين منازعه واقعی قدرکه نياز تقويت دارد از او ديو بسازند و برای آن ديگری که خود کودتا کرد و خود تهديد کرد و فرمان داد و کشت، دلبری کنند؟
      http://news.gooya.com/politics/archives/2012/11/150239.php

      حذف
  5. سلام. جبهه مشارکت و سازمان ادوار بیانیه داده اند:
    http://www.kaleme.org/1391/08/21/klm-119556/

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics