ايماگويه‌هاي هنرپيشگان -زنان


اینگرید برگمن:1- خودت باش؛ جهان اصل را ستایش می‌کند. 2- من در خیلی فیلم‌های مهم بازی کرده‌ام ولی تنها آدمی که مدام از من درباره‌ی او می‌پرسند، بوگارت( در کازابلانکا) است... لورن باکال: امروز عصر میان‌مایگی است و اسطوره‌ها گذشته‌اند. صفت« بزرگ» را برای هرکس به کار می‌برند؛ این بزرگ است، آن بزرگ است ولی] از دید من[ وقتی درباره‌ی بازیگر بزرگ صحبت می‌کنید، از تام کروز حرف نمی‌زنید... گرتا گاربو: هیچ کس نمی‌تواند مرا داشته باشد؛ من آشپزی بلد نیستم... مریلین مونرو: سگ‌ها هیچ‌وقت مرا گاز نگرفته‌اند، این کار فقط از آدم‌ها برمی‌آید... آدری هپبورن: اگر به دستی برای کمک احتیاج دارید، در انتهای بازوی شماست ولی وقتی پیرتر شدید بدانید که یک دست دیگر هم دارید: یکی برای کمک به خود و دیگری برای کمک به دیگران... جین فاندا:1- مردم فکر میکنند بازیگران زن در مجامع عمومی می‌توانند به راحتی سخنرانی کنند ولی اینطور نیست چون  ما عادت کرده‌ایم پشت نقاب‌ها پنهان شویم2- من آدم شجاعی هستم که می‌توانم به شمال ویتنام بروم یا با دولتم مبارزه کنم ولی اگر تنها باشم نمی‌توانم با مردی که با او هستم جدال کنم... سیگورنی ویور: من یک بازیگر مرد هستم؛ بازیگر زن کسی است که شال گردن پَر می‌پوشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics