فیلتر بی‌فیلتر

                                                                                                   يكشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
       

ده پانزده‌تا از یادداشتهای دورزدن فیلتر را به هنگام انتقال وبلاگ حذف کردم. فکر نمی‌کردم هنوز کسی باشد که پشت سدّ فیلترینگ مانده باشد امّا انگار بعضی‌ها هنوز کمی گیر دارند. اگر این مختصر برای چند نفر نيز مفید باشد، باز خوب است. این روش، ساده‌ترین راه دورزدن فیلتر، بدون نصب هرگونه نرم‌افزار است و امنيّت خوبی هم دارد.
  
در مرورگر فایرفاکس ابتدا به بخش Tools بروید، سپس Options، سپس Advanced، سپس Network، سپس Setting. حالا به این حالت رسیده‌اید. این بخش از مرورگرتان را طبق تصویر مرتّب کنید و OK را بزنید. اعدادی که در دو بخش راست و چپ می‌بینید هنوز کار می‌کنند امّا باید جایگزینهای دیگری را ذخیره داشته باشید تا در صورت بستن هر کدام از دیگری استفاده کنید. پس به این سایت بروید و اعداد موجود (پایین، سمت چپ) را جایی یادداشت یا کپی پیست کنید. این سایت سرورهای جدیدی را هرازچندگاه معرّفی می‌کند. این روش برای هنگامی که از رایانه‌ی خود استفاده نمی‌کنید و امکان دانلود نرم‌افزار ندارید نیز بسیار مناسب است. هرگاه بخواهید به حالت عادی برگردید، از همان صفحه گزینه‌ی سوّم را انتخاب کنید.
   
توجّه: هر کس این متن را برای دیگران بفرستد، پس از سه روز خبر خوبی به او می‌رسد و گرنه تا هفت روز دیگر اتّفاق بدی برایش خواهد افتاد!

۱ نظر:

  1. سلام
    البته این راهنمایی که نوشته‌اید، مخصوص سیستم عامل ویندوز است. در مک و لینوکس خط اول بند دوم را باید تغییر داد
    (انتقاد به جای تشکر
    !!
    )

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics