جمله‌های سینمایی -۵

                                                                                                            شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳
                   

قوی سیاه
نینا: من فقط می‏‌خوام کامل و بی‌نقص باشم.
توما:‌ کمال این نیست که همه‌ش خودتو کنترل کنی. یه وقتایی لازمه که خودتو رها کنی. خودتو غافلگیر کن تا بتونی بقیّه رو غافلگیر کنی.

روزی روزگاری
مراد بيک به خاله ليلا:
- من ادّعايی ندارم.
- من ادّعايی ندارم، خودش كم ادّعايی نيست.

جک ریچر
اعضای ارتش آمریکا کلاً سه دسته‌ن :
دسته‌ی اوّل برای انجام وظیفه عضو ارتشن،
دسته‌ی دوّم برای کار و پول در آوردن،
و دسته‌ی سوّم کسایی هستن که دنبال یه راه قانونی برای کشتن و غارت آدما می‌گردن.

ناخدا خورشيد
مستر فرحان به ملول:
- ناخدا خورشيد، همون كه يه دست نداره؟
- نه، همون كه يه دست داره.

همشهری کین
للاند: من می‌تونم همه چيزو به ياد بيارم. اين واسه من مصيبته مرد جوون. بزرگ‌ترين نفرينی که به بشر تحميل شده همينه: خاطرات.

جدايی نادر از سيمين
ترمه به نادر :
- چرا می‌خوای زنگ بزني؟
- برای اينكه حواسش باشه برای تحقيقات ميان.
- اگه قراره راستش رو بگه، چرا بايد حواسش باشه؟

خطّ باریک قرمز
ویت: تا حالا تنها شدی؟
ولش: فقط وقتی که دور و برم پُر آدمه.

شب‌های روشن
رؤيا به استاد: 
 - يعنی عشق اينقدر سخته؟ 
 - آره سخته ولی سختيشم خوبه. عشق آدمو سبک می‌كنه، امّا سبک نمی‌كنه.

جوخه
سرگروهبان بارنز: اينكه می‌گن به مشكلاتت لبخند بزن، چرت و پرته. اگه دنيا بفهمه تو تونستی خودتو با مشكلاتت وفق بدی، ضربه‌های بعديشو محكم‌تر وارد می‌كنه.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics