پشت‌نویسی یک عکس

                                                                                                          یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳
            
در عصر همزمانی سِلفی‌ها و سَلَفی‌ها هرچیز می‌تواند موضوع تفرّج، تماشا و تصویربرداری باشد. هیجان تماشاگران ورزشی،‌ شیرین‌کاری نوزاد، لحظات تن‌بارگی،‌ ‌زمین‌خوردن پیرزنی در خیابان و قتل عام مردم بی‌دفاع. یادگاری است. بعدها خاطره می‌شود.‌ (تصویر مشابه)

۴ نظر:

  1. البته من از قول یکی خواندم که اسرائیل برای اولین در عالم واقع، مثل این فیلم‌های علمی تخیلی، به دور شهر سپر موشکی درست کرده است و تا کنون هم هیچ موشکی به زمین برخورد نکرده و همین امر باعث شده که ملت به عنوان به قول تو ثبت در تاریخ و تفریحشان، بنشینند و نگاه کنند که چطور یک موشکی می‌آید و در آسمان، پوف منفجر و ناپدید میگردد.
    در عصر اینترنت، به قول یکی، باید به همه چیز شک کرد!
    جسارت بود البته

    پاسخحذف
  2. گنبد آهنین که وجود دارد و آسیب‌پذیر هم هست امّا اینها مرزنشینانی هستند که برخورد موشک به غزّه را تماشا می‌کنند. درست که من ایماوار نوشتم ولی معلوم نیست؟ لینک مطلب را ظاهراً نخواندی.

    پاسخحذف
  3. اتفاقاً برداشت من هم همین بود که تو گمان میکنی که اینها دارند برخورد موشک به غزه را تماشا می‌کنند و گمان نمیکنم ایمای تو مبهم باشد.
    من هم با دیدن تصویر پیوست، به فکر افتادم که نظرم را بنویسم.
    من به اینکه اینها دارند موشک باران غزه را تماشا میکنند، شک دارم. گمان میکنم اینها دارند موشک باران خودشان را تماشا می کنم.
    احتمالاً نتوانسته بودم نظرم را برسانم!

    پاسخحذف
  4. کسانی که رو به غزّه می‌ایستند،‌ هر دو را با هم می‌بینند. هم عملکرد گنبد آهنین و هم اصابت موشک به غزّه. طبیعی است که رادیو فردا فقط از اوّلی بنویسد. درباره‌ی عکسهای بالا هم آغازگر بودن اسرائیل و واکنشی‌بودن حملات حماس و تفاوت فیل و فنجانی تلفات دو طرف به اندازه‌ی کافی گویاست. نیازی به ایماوار نوشتن من نیست.

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics