ویروس ولایی

                                                                                                   پنجشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۵

  
انتشار سخنان نادر طالب‌زاده موجب بروز نگرانی‌های زیادی در هموطنان شده است. ایشان نباید این حرفهای سریّ طبقه‌بندی‌شده را الآن بیان می‌کرد ولی حالا ما نیز مجبوریم بخشی (و فقط بخشی) ‌از فعّالیّتهای خود را صرفاً برای رفع نگرانی عزیزان اعلام کنیم:

پس از محرز شدن ترور بیولوژیک گسترده در آب زمزم دوستان متخصّص ابتدا آنتی‌ویروس آن را تولید و به شکلی کاملاً غیرمحسوس به حاجیان خوراندند و نتیج شفابخش آن را دیدند.

در مرحله‌ی دوّم ویروس (Kham vax) تولید شد که مخفّف (ویروس عشق به نظام)‌ است. این ویروس ابتدا روی زندانیان محکوم به مرگ آزمایش شد که پس از چند مرحله آزمون و خطا جواب داد. تأثیر این مادّه به حدّی بود که برخی جانیان، نمازشب‌خوان شده بودند و این شبهه برای قضات پیش آمد که وقتی این فرد، ‌همان فرد نیست آیا می‌توان حکم اعدام را برای آنان اجرا کرد یا نه؟

در مرحله‌ی سوّم این ویروس روی چند نفر از اهل فرهنگ (یک بلاگر سرشناس، یک هنرپیشه‌ی زن و یک خواننده‌ی رپ) ‌امتحان شد و همه به سرعت دچار تحوّل شدند.

در مرحله‌ی چهارم با هماهنگی حسن عبّاسی که دوستی نزدیکی با علی معلّم دارد،‌این ویروس در قالب نوشیدنی به شرکت‌کنندگان در جشن حافظ خورانده شد (طول‌دادن جشن به مدّت پنج‌ساعت کاملاً عمدی و برای افزایش تشنگی حاضران بود) احتمالاً پس از چندماه آثار آن آشکار خواهد شد و خواهید توانست وضع پوشش این عزیزان را با وضع فعلی مقایسه کنید. طرح بحثهای دیاثت و... همه آگاهانه و برای ردگم‌کنی بود.
  
در مرحله‌ی آخر ابتدا با هماهنگی وزارت نیرو این ویروس ولایی در آب آشامیدنی مردم ریخته خواهد شد سپس برنامه‌ای برون‌مرزی در آینده‌ی نزدیک برای خاورمیانه و کمی بعد برای دیگر نقاط جهان خواهیم داشت. مشروح این مراحل در دیدار اخیر مقام معظّم رهبری از آخرین دستاوردهای نانوتکنولوژی به ایشان ارائه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics