حاشیه بر اخبار -۳۳

                                                                                           پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷


کدخدایی: کاش کروبی از حصر اطرافیان در بیاید.
- خودش در حصر رفت تا فقط با اطرافیانش تماس داشته باشد؟ چه بد!
  
فرمانده بسیج: بوی مذاکره می‌آید.
- واقعاً هشدار بجایی است؛‌ خطر از این بزرگتر؟!
   
به خانواده‌ی رضا شهابی اجازه‌ی حضور در نمایشگاه غذاهای خانگی داده نشد.
- زندگی با اعمال شاقّه.

صداوسیما: انتشار آثار شجریان موجب شهرتش شده است.
- شجریان پیش از انقلاب مشهور بود و ایستادنش در کنار مردم و در برابر قدرت موجب نیکنامی بیشترش شد. اگر صرف انتشار آثار از صداوسیما شهرت می‌‌آورد الآن علیرضا افتخاری در اوج شهرت بود.

عراقچی تا ۱۴ آبان به اروپا مهلت داد تا راهی برای دادوستد با ایران بیابند.
- و اگر نیافتند،‌ ایران چه شقّ‌القمری می‌کند؟

خبرگان رهبری در بیانیّه‌ای به رهبری اعلام وفاداری کرد.
- دقیقاً به وظیفه‌اش در قانون اساسی عمل کرد!

کیهان به سلحشوری و حیدری: هر لجنی که از دهانشان درآمد به چهره‌ی نظام پاشیدند.
- آنان حقیقت را روایت کردند؛ حال اگر حقیقت لجن است،‌ به آنان چه؟

پیشین: حاشیه بر اخبار -۳۲

۲ نظر:

  1. وضع کنونی ایران طلیعه‌ی ونزوئلایی شدنِ این کشور است. نادان‌ها و مزدورانی که تا امروز مردم را از «سوریه‌ای شدنِ» ایران می‌ترساندند، حال در قبال «ونزوئلایی شدنِ» ایران سکوت کرده‌اند. هواداران گفتمان سراسر یاوه‌ی «جزیره‌ی ثبات» هم زیاد در حوزه‌ی عمومی آفتابی نمی‌شوند زیرا باید پاسخگوی پرسش‌هایی از این دست باشند که: این چه جور جزیره‌ی ثباتی است که در چند ساعت ارزش پول ملی‌اش ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و دولتش از تأمین پوشک و نواربهداشتی عاجز است؟

    پاسخحذف
  2. چی فرمودید؟
    عرض کردم وجه مشترک حروم لقمه ها و حرومزاده های بدوی و بدنی نظام مشرکین،پرگویی و بیهوده گویی و یاوه گویی است و ذات مشترک شان،توجیه قتل و غارت و تجاوز و استدلال‌شان فرافکنی و اقتضای زمانی و شرایط حساس کنونی و عمده کردن دشمن فرضی و مبارزه با ظلم و نفاقی است که از بُن ‌مُردار متعفن شان می جوشد!
    چی فرمودید؟
    عرض کردم زالو زاده های نظام مشرکین یک از یک حرومزاده ترند؛مرتیکه کوسه صفت،باباش و کشتند،اونوقت اینجا و اونجا منبر رفته که استخر فرح توی مشهد است و آقایون دارند آدرس عوضی میدهند،یعنی اصل سقط شدن کوسه را فاکتور گرفته و داره سر مکان زیرآبی رفتن کوسه بی صفت چونه میزند.
    چی فرمودید؟
    عرض کردم زالو زاده های نظام مشرکین یک از یک حرومزاده ترند؛مرتیکه بی شرف اهل قلم،سه نفر از هم بندهای سابقش را ‌اعدام کردند،بجای اعتراض و دادخواهی،تجاهل کرده که این چه مصلحتی بوده است که حکم اعدام را ١٠ سال تاخیر انداختند،اما در آستانه اجلاس سازمان ملل حکم را اجرا کرده اند،یعنی دردش اعدام آنها نیست و مشکلش همزمانی اعدام با اجلاس است،یعنی اگر بعد از اتمام اجلاس اعدام میکردید،از زیر ضرب رسانه ها می گریختید و کسی به ریش بی ریشه تان نمی خندید.
    چی فرمودید؟
    عرض کردم زالو زاده های نظام مشرکین یک از یک حرومزاده ترند؛مرتیکه حروم لقمه یادش رفته که اقتصاددان است و فراز و نشیب مسائل اقتصادی ربطی به عملکرد یک گروه نفوذی ندارد و افزایش دلار و تورم و کمبود و گرانی ریشه در ساختار گندیده نظام مشرکین دارد و یک اقتصاددان اگر اقتصاددان باشد،نباید به دستگاه‌های امنیتی گرا بدهد که می خواهند به دیکتاتور «جام زهر» بدهند و با افزایش دلار،مردم را دعوت به شورش کنند!
    از ایران ایلخانی گفتن بود که گفت:کدام پفیوزی بود که میگفت:«اگر نمی‌توانیم کاری کنیم باید از روز اول بگوییم که نمی‌توانیم»که«ستاره مال آسمان است و مال دانشگاه نیست» که «به والله سالهای ٨٤ تا ٩٢ تکرار نخواهد شد» که «عزت و غرور ملی ایرانیان را بازخواهم گرداند» که «نباید کشور را به سوی جنگ هدایت کنیم»که «من اگر اشتباهی کنم با صراحت در برابر ملت عذرخواهی خواهم کرد»که «ما تحریم را خواهیم شکست»که«شعار من نجات اقتصاد ایران است»که «مگر می‌توان در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که نرخ دلار باید به ٧٠٠ تومان برسد»که «برای من قابل‌قبول نیست که فرد ایرانی به خاطر کاهش هر روز قیمت ریال،در کنار یک عرب،خجالت بکشد»که« اقتصاد بدون نفت جزء سیاست‌های کلی نظام است» که«اگر مانع فروش نفت بشوند،تنگه هرمز را می بندیم» که «ما برای حفظ نظام مشرکین،خدا و رسول و امامش را به مسلخ کشیدیم،تمامیت ارضی و منافع ملی ایران که شعاری بیش نبوده و نیست،بنابراین همانطور که خلیج فارس را چینی کردیم و دریای خزر را روسی کردیم و چاه بهار را هندی کردیم،لازم باشد ششدانگ خاک ایران را واگذار می کنیم و همانطور که دیکتاتور معظم فرمودند،حروم لقمه های سبز و بنفش قهوه ای شده و ملی منقلی های قلمی و دَهنی حفظ تمامیت ارضی و چپ و راست سنتی و غیروذالک هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند»که...

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics