فخری‌زاده و بازی بزن‌دررو

                                                                                                         جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹


محسن فخری‌زاده فرمانده‌ی ارشد سپاه و مسئول پروژه‌ی آماد، مرموزترین و موثرترین فرد برنامه‌ی اتمی ایران در سه دهه‌ی گذشته بود که ایران همه‌ی درخواستهای آژانس اتمی برای ملاقات با او را رد می‌کرد. جز یکی دو تصویر اطلاع چندانی از وی در دست نبود ولی همه از جمله اسرائیل به اهمیت نقش وی واقف بودند و خبرهایی شنیده می‌شد که تلاش برای ترور او در گذشته ناکام مانده است. ترور او با هر معیاری مهمترین عملیات اسرائیل در ایران است و با هیچ کدام از ترورها و انفجارهای قبلی از لحاظ میزان وقوف اطلاعاتی و دقّت عمل در خور مقایسه نیست. 
  
این عملیات را مقایسه کنید با پرونده‌ای که همین امروز در اتریش در حال رسیدگی است. سازمان‌های اطلاعاتی رقیب از سه‌سال پیش اسدالله اسدی و ارتباطاتش را زیر نظر داشتند و از همه‌ی رفت‌وآمدها، مسافرتها و ایمیلهایش باخبر بودند و سر بزنگاه او و همدستانش را گرفتند. 
  
اسرائیل در مدّت باقیمانده از ریاست‌جمهوری ترامپ بر فعالیتهایش افزوده است و در سوریه روز و شبی نیست که سپاهیان یا هم‌پیمانانشان را نزند و در ایران هم که می‌بینید. پس از اینکه خطیب‌زاده ترور مرد دوم القاعده را داستان هالیوودی خواند -آن هم در حالیکه خود القاعده ترور او را پذیرفت- حالا کمالوندی هم گفته که همه‌ی دانشمندان هسته‌ای سالم‌اند تا رقابت برای سعید الصحاف بودن به شکل تنگاتنگ ادامه یابد.
  
سردار سلامی گفته که این کار بی‌پاسخ نخواهد ماند. باید از وی پرسید: مگر عملیات‌های قبلی چه پاسخی یافت که این یکی بیابد؟ شما در شو کرونایاب شرکت کن، آنها اسناد اتمی را در تورقوزآباد می‌یابند؛ شما روی موشک شعار بنویس، آنان تاسیسات موشکی و طهرانی‌مقدم را می‌زنند؛ شما نفتکش چینی را به جای ماکت  ناو هواپیمابر جا بزن، آنها خجیر و نطنز را می‌زنند؛ شما ناو فلّه‌بر را رنگ و به جای ناو جنگی معرّفی کن، آنها مرد اول برنامه‌ی اتمی را می‌زنند؛ تقسیم وظایف به بهترین شکل انجام شده است.
  
در واقع پس از اولین حمله‌ی اسرائیل در سوریه که با پاسخ مضحک سلیمانی روبه‌رو شد، آنها فهمیدند که با یک شیر کاغذی طرفند. به نظرم حالا آن شیر، یک گربه‌ی کاغذی هم نباشد. بازی بزن‌دررو ادامه دارد و احتمالاً پرده‌های دیگری از نمایش را در آینده‌ی نزدیک شاهد خواهیم بود. 

۵ نظر:

  1. با اینکه دل خوشی از ولایت نداریم لکن از تحقیرشدنشان هم خوشمان نیامد. چه بخواهیم و چه نخواهیم این آبروریزی به پای کشور نوشته می‌شود.

    پاسخحذف
  2. ایران برنامه بلندمدت برای جنگ با اسرائیل دارد.مطمئن باشید زمانش که برسد اقدام خواهد کرد.اگر گزارش ها در مورد سوریه را دنبال کنیدعلیرغم همه بمباران ها توسط اسرائیل ، متوجه می شویدایران در مرز سوریه و اسرائیل مسقر شده است.مرزهای اسرائیل با لبنان و فلسطین هم توسط حزب الله و حماس و جهاد اسلامی کنترل می شود.فعلا دلیلی ندارد عکس العمل شدید نشان دهد.مطمئن باشید در آینده نه چندان دور جنگ شدیدی در سه سمت اسرائیل اتفاق خواهد افتاد.

    پاسخحذف
  3. سردار سلامی پیام ترور محسن فخری را اینگونه بیان کرد..ترور دانشمند و پدر امنیت و علم ما در روز جمعه بیان گر دو مساله است اول کمرنگ کردن طرح انتقام سپهبد سلیمانی در وعده هایی است که خود دشمن میداند کمتر از۲۵ روز دیگر محقق میشود همانگونه که مستحضر هستید انتقام سخت این بار خروج آمریکا از منطقه است که خود رهبر معظم یک سال وقت دادند و اینک هدف موشکها و پهبادهای ما بر ۲۰هزار هدف قفل شده است تنها خود اسرائیل میداند ما کی و کجا را هدف داریم مراکزی را خواهیم زد که عکسها و فیلمهای آن را باید نشان دهند تا جهان بداند این طوفان یک مرکز مهم نظامی، علمی تحقیقاتی یا یک پایگاه مهم انتقال تسلیحات وپرورش نیروی نظامی بوده است هم کیلومتر و هزاران مایل هم شاید آن طرف تر از وسعت ذهن کند شما باشد طرح دوم دفاع یا عکس العمل دشمن انهدام هزاران ناو حمال تانک و هواپیما و تجهیزات است هیچ شلیک بی هدف نیست به کشورهای حاشیه نشین هشدار میدهم پاسخ هر شلیک از هر نقطه کشور شما تمام آن منطقه را نابود میکند آسمان شما جولانگاه پرندگان شکاری و رادار گریز با شلیک ۱۰۰درصد دقیق از عمق ۱۰۰۰کیلومتری فضا خواهد بود به عربستان و بن سلمان احمق هشدار میدهیم سپاه قدس سیطره نظام پوشالی شما را جوری برهم میزند وبه اهلش می سپارد که یک شب قبل در کاخها سالم و شب بعد مشخص نیست کجا دربند مجاهدین باشید انتقام تمام کودکان یمن را از ال صعود خواهد گرفت پاسخ تمام توهمات شما یکجا خواهد داده شد آمریکا جرات نزدیک شدن به هیچ کشتی حامل سوخت ما را نداشت ما جنگ را با ارسال کشتیهای حامل سوخت ۶ماه قبل آغاز کردیم ما جنگ را با نابودی عین الاسد آغاز کردیم ما جنگ را با ارسال محموله های نظامی به لبنان سوریه یمن و فلسطین آغاز کردیم پاسخی ندیدیم تا جهان را وادار به خواهش برای شروط مذاکره کنیم به شما مردم قول میدهم یک دانشمند مارا زدن ما هیچ جای جهان را برای ترامپ و نتانیاهو امن نمی گذاریم در آخر از عموم مردم ایران خانواده شهید عزیز و سازمان و وزارت دفاع این حمله ناجوانمردانه را بر کارنامه سیاه من سلامی بگذارند اگر با تمام توان و برنامه کامل و ازپیش موفق انتقامی در خور این دانشمند رقم نزنیم آرام باشید و منتظر ساعت صفر باشید.
    *سردار سلامی در ساختمان وزارت دفاع ۴ساعت بعد از ترور شهید فخری.*

    البته قطعا مصرف داخلی داره ولی خدا عاقبتمون رو‌ با این دیوونه ها ختم به خیر کنه.

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics