ایمای علوی

                                                                                                دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

                           

آن خانواده‌ی یهودی که در بین خود با محبّت و انس و الفت زندگی می‌کنند به خداوند نزدیکترند از یک خانواده‌ی شیعه‌ی امیرالمومنین که در حال نقار و کدورت به سر می‌برند. آن پرستار مسیحی که برای خاطر خدا خدمت به مریضان را به نحو احسن و با روی خوش انجام می‌دهد، حقّاً و واقعاً شیعه‌ی امیرالمومنین است و آن  پرستار شیعه که با مریضان خشونت و درشتی می‌کند و قلب آنها را می‌شکند، از مذهب و آیین امیرالمؤمنین به دور است.

  

سیّدمحمّدحسین حسینی طهرانی، مهر فروزان، ص ۱۷۶


مرتبط: ایماگویه‌های مرتضی

۲ نظر:

  1. آقا من به شما یک عذرخواهی بدهکارم. نمی دانستم در بحث تقابل میدان و دیپلماسی تا حد امامان معصوم علیهم السلام درجه ایشان بالا میرود و آقای ظریف صرفا بخاطر بیان اختلاف نظرش این طور صریح دشمن خدا و دین خدا خوانده میشود. آن هم وسط مذاکرات. میدانداری ها پیش از ظهور داعش در منطقه تا پس از آن ... اشهد بالله که برای همه یوم الحسابی هست و من یعمل مثقال ذره خیرا/شرا یره.

    پاسخحذف
  2. امیدوارم روزی این توهمات و خودبرتربینی های ملی و مذهبی جایش را به مهر و دوستی با همه موجودات هستی و تواضع و مدارا و انصاف با همه آدمیان بدهد.روحانیون احمق ما قرن هاست که بخش زیادی از مردم رو دچار این امراض مهلک کرده اند تا خود در حالت احتضار ملت، بچاپن و بخورند و از برده برداری به شیوه مقدس شهوت قدرت خود رو ارضا کنند .

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics