دو پایان برای آقازاده‌ها


           
پایان اوّل: در تاریخ جمهوری اسلامی واقعه‌ی قتلهای زنجیره‌ای برای همیشه در یادها خواهد ماند. پس از مدّتی محمّد نیازی که یکی از مسؤولان بررسی آن پرونده بود به سیّدحسن خمینی اطّلاع داد که پدرش سیّداحمد (یعنی آقازاده‌ی اوّل نظام جمهوری اسلامی) به دست همین گروه به قتل رسیده است (او بعدها در این نامه به عماد باقی صحّت این مطلب را تأیید کرد) امّا هیچ کس از محاکمه‌ی قاتلان و بررسی اتّهام آنها خبر ندارد. از دید حاکمان فعلی نظام دوران آقازاده‌ها مدّتهاست که به پایان رسیده است چون فرزند بنیادگذار انقلاب به قتل می‌رسد و آب از آب تکان نمی‌خورد.
به شهادت بسیاری از آگاهان، سخنان سعید امامی در بازجوییها، اعتراف مصطفی کاظمی به احمد باطبی در زندان و مدارکی که به همراه آن فیلمهای کذایی از وزارت اطّلاعات بیرون آورده شد، سعید امامی با مجتبی خامنه‌ای رفت‌وآمد و رفاقت داشته و فتوای قتلها را از کسانی از جمله عزیزالله خوشوقت (پدر همسر مصطفی خامنه‌ای) گرفته است، امّا هیچ کس متعرّض آنها نشد. این از پایان اوّل: بسته به اینکه منتسب به چه کسی باشی جایگاهت مشخّص می‌شود، در امنیّت مطلق یا قبرستان.
پایان دوّم: این پایان هنوز مشخّص نشده است و آنرا داوری تاریخ و وجدان مردم مشخّص می‌کند که معلوم نیست و معلوم هست، آشکار شدنش هم کمی صبر و حوصله می‌خواهد.
پ. ن۱: دو تن از آقازاده‌ها‌ی اوّل فعلی نظام، روز جمعه در صف اوّل نماز نشسته بودند و سخنان فرزند آقازاده‌ی مقتول با هیاهوی عدّه‌ای به هم خورد. او باید مراقب باشد و گرنه سرنوشت پدر در انتظار او نیز هست.
پ. ن۲: این ایما را پس از خواندن این یادداشت نوشتم.
پ. ن۳: یادداشت مهدی خزعلی را هم درباره‌ی
پشت پرده‌ی سخنان قبل از خطبه‌ی جمعه بخوانید( بند آخر)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics