جمله‌های سینمایی -۳

                                                                                                    شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
                
بوی خوش زن
توی زندگيم هر وقت به دوراهی رسيدم، بدون استثنا می‌دونستم راه درست کدومه امّا هميشه راه اشتباه رو انتخاب کردم. می‌دونی چرا؟ چون راه درست لعنتی هميشه سخت‌تر بود.

تروا
هکتور: تو تا حالا کسی رو کشتی؟
پريس: نه.
هکتور: تا حالا ديدی که کسی تو ميدون جنگ بميره؟
پريس: نه.
هکتور: من کشتم، من شنيدم که دارن مي‏‌ميرن و مرگشون رو هم ديدم. هيچ افتخاری هم نداره و اصلاً هم شاعرانه نيست. تو می‌گی حاضری برای عشق بميری، امّا نه چيزی راجع به مردن می‏دونی نه چيزی راجع به عشق.

فهرست شیندلر
اسکار شيندلر: قدرت يعنی وقتی که ما توجيه کاملی برای کشتن داشته باشيم و اين کارو نکنيم.

تقريباً مشهور
فيليپ سيمور هافمن (لستر بنگز): بهترين ثروت تو دنيای ورشکسته‌ها،‌ وقتی که حالت گرفته‌س، درد ِدل‌هاييه که با يکی ديگه قسمت می‌کنی.

برباد رفته
اسکارلت: تو داری سعی می‌کنی به من بفهمونی که هيچ انگيزه‌ و اعتقادی نداری.
رت: من به رت باتلر اعتقاد دارم، اون تنها انگيزه‌ايه که می‌شناسم.

پيش از طلوع
تنها بودن بهتر از اينه كه پهلوی رفيقت بشينی و احساس تنهايی كنی.

گاو خشمگین
جیک لاموتا: اوّلين شبی كه رفتم زندان پرسيدم: دستشويی كجاسـت. نگهبان گفت: الان دقيقاّ داخـلشی.
 
مظنونان هميشگی
كايزر شوزه: بزرگ‌ترين نيرنگ شيطان اين بود كه اين تصوّر رو به وجود آورد كه وجود نداره.
 
هیوگو
دنيا مثل ماشينيه که ما همه قطعاتشيم. اگر يکی از ما نباشه اين ماشين ديگه کار نمی‌کنه. پس قطعاً دليلی هست که من به وجود اومدم.
 
رهایی از شاوشنگ
اندی: می‌دونی مكزيكی‌ها درباره‌ی اقيانوس آرام چی مي‌گن؟
رد: نه.
اندی: می‌گن هيچ گذشته‌ای نداره. اين دقيقا همون جاييه كه من می‌خوام زندگی كنم. يه جای گرم و بدون خاطره.
     
پیشین:‌ جمله‌های سینمایی -۲

۱ نظر:

  1. توی تروی این رو سانسور کردی:

    You roam from town to town bedding merchant's wives and temple maids and you think you know something about love and you think you know something about ding

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics