حاشیه بر اخبار -۲۴

                                                                                                 چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
   

روحانی: مردم آزادند نقد کنند.
- وزارت اطّلاعات هم آزاد است آنها را بگیرد.

نوری همدانی به قالیباف: پست و مقام مهم نیست؛ پرونده‌ی شما خوب بود تبریک می‌گویم.
- بله، همچون شمایی با آن «سابقه» باید هم به قالیباف تبریک بگوید.

سیّدعلی خمینی درباره‌ی فیلم خبرگان: رهبری مقام دنیایی را پس زد و این موضوع به برکت این فیلم بر همه آشکار شد.
- ای ناقلا می‌خواهی با پاچه‌خاری به جایی برسی که سیّدحسن با پز اپوزیسیون می‌خواست برسد؟ خیلی کلکی ولی بازی دو سر باخت برنده ندارد.

استاندار کرمانشاه: به مستآجرین مناطق زلزله‌زده «مسکن مهر» داده می‌شود.
- از چاله به چاه!

خامنه‌ای به مستندسازان ارزشی: امروز دشمنان به سراغ تحریف واقعیّتها رفته‌اند، چیزی که می‌تواند ذهنها را روشن کند همین مستندهای شماست.
- دقیقاً به همین خاطر است که وقتی یک فایل صوتی یا تصویری «مستند» از پشت‌پرده‌ به بیرون درز می‌کند لرزه به سرتاپای نظام می‌افتد.

پیشین: حاشیه بر اخبار -۲۳

۴ نظر:

  1. جالب است شما هم سانسور میکنید زود هم رد میکنید تا کسی نخواند. عیبی ندارد دوباره پست میکنیم تا بشنوید..........))))))))))))))))))
    براستی شما اسلام گرایان خود را هنوز معیار مردم میپندارید؟ چند درصد جمعیت ایران زیر ۴۰ سال هستند؟ قسمت عمده این جمعیت نماز خوان نیست. در دورانی جلال ال احمد و شریعتی به عنوان روشنفکر مطرح بودند و جوانان مجاهد خلقی شدند و رسیدیم به جمهوری نکبت اسلامی اما اکنون جوان ایرانی هزاران مرجع قابل اعتنا برای رجوع دارد. نگاهی کنید به اثار شریعتی و ال احمد براستی کدامین اثر قابل اعتناست؟ یا اکنون بخوان قبض بسط شریعت و مقایسه کنید با امتناع تفکر در فرهنگ دینی آرامش دوستدار. کدام اثر قابل اعتناست؟ کدام تاثیر ماندگاری خواهند داشت؟ جنبش دی تنها گذر از جمهوری اسلامی نیست, این گذر از دین نکبت اسلام است.

    پاسخحذف
  2. ای بابا شما هم اره؟ سانسور؟

    دادچ شما خودشی ناراحاند نکن. بزار یک چیز بگم برات. چند روز پیش یکی میگفت نازی ها وقتی به فرانسه حمله کردن, زنان فرانسوی رو مجبور کردن .... بعد بچه ها که به دنیا میومدند زنار میبستن یعنی طرف باباش نازی هست به اینکه تحت تجاوز قرار گرفتن افتخار میکردن حالا قضیه سید اولاد پیغمبر تو ایران هست. گرفتی چی فرو کردن به ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  3. واقعا تو از اعوان و انصار کسی که هرچه بود،خم و نی و می نبود؛چه توقعی داری؟!
    حسن که از علی بزرگتر است و می داند و اقرار هم کرده که پدرشان «احمد»را به قتل رسانده اند،دارد میگیرد و میخورد و می چرد و با ردای علامه ای که بابا اکبر بریمانی و صانعی و خاتمی بر دوشش انداخته اند،برای قاتلین پدرش خوش رقصی می کند،علی ٣٥ ساله‌ِ که با هزار رویا و آرزو بایدم پاچه خواری کند،اصلا مگر جز این است که خرد و کلان این جماعت نمک به حروم قرنهاست که امورتشان با پاچه خواری و مرده خوری و صدیقه خوری سپری شده است؛بنابراین پاچه خواری نکنند چه کنند؟
    وقتی صانعی با ٨٠ سال سن بی خاصیتش پاچه خواری می کند و با خاتمی خواری طلب تن به امامت حسن می دهند و نماز کفر می خوانند،علیِ یتیم و بینوا هم باید برای دیکتاتور و رهبر معظم خواری طلبان پپسی باز کند و آروغ نابجا بزند.
    از ایران ایلخانی گفتن بود که گفت:انقلابی که نباشی،جِرم میگیری و فسیل میشی،فسیل که شدی،دیگه کارت تمومهِ،جنازه های بدبخت،جنازه های خوشبخت،جسدهای لب گور که شنیدی؟

    پاسخحذف
  4. نمیدانم چرا در حاشیه بر اخبار -۲۴ ،نامه شیخ خواری طلب و فیلم طنز و لغز چروک پیر از قلم ذهنت افتاده است؟
    از ایران ایلخانی به فرزند احمد:پاسخگویی را از خودت شروع کن.
    پسر احمد! نامه ای که نوشتی گویای آنست که صدای معترضین دیماه خونین را مثل موسوی نشنیده ای،یا مثل کلیت نظام شنیده ای و نشنیده گرفتی؛بنابراین فرض را بر بی خبری می گذارم و مختصر و مفید حکایت دیماه را جهت اطلاع برایت بیان می کنم تا بدانی که نامه ات تاریخ مصرفش گذشته و نعل وارونه ای بیش نیست.
    درست یکماه پیش اقلیت کوچکی آشغال و کرکس و اغتشاشگر و دسیسه گر و مگس،ظرف ده روز کلیت نظام را با شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا،به چالش کشیدند و دیکتاتور و اعوان و انصارش را شستن و پت و پن کردند و گفتند:دیکتاتور ببخشید دیگه باید بلند شید و آخوندا حیا کنید،مملکت و رها کنید و در مواجهه با زور و ضرب باتوم و شوکر و ماشین آبپاش و گلوله تفنگ دولت تدبیر و امید و نمایندگان لیست امیدش،به تقابل برخاستند و شعار دادند:جمهوری اسلامی نمی خواهیم نمی خواهیم و میمیریم میمیریم ایران و پس می گیریم.
    با این حساب مشخص است مسائلی را که تو از جایگاه مدعی طرح کرده ای،نه ربطی به مسائل امروز جامعه دارد،نه دیگ به دیگ میگه روسیاه،چراکه آشغالهای ٨٠ شهر ایران از کلیت نظام مشرکین عبور کردند و خواسته ای بجز سرنگونی و براندازی ندارند؛پس اگر ریگی در نعلینت نیست،بعنوان کسی که تا سال ٨٨ حامی و کارگزار و پایور دیکتاتور بوده ای،اول به چند سوال بی جواب پاسخ بده،بعد مدعی ارث و میراث شو!
    ١- موضع امروزت در رابطه با سرکوب اعضای دولت موقت چیست؟
    ٢- موضع امروزت در مورد حصر شریعتمداری و منتظری چیست؟
    ٣-موضع امروزت درباره قتلهای سال ٦٠ و ٦٧ و احداث گلستان خاوران و قتلهای زنجیره ای نویسندگان و دگراندیشان درون و برون ایران چیست؟
    ٤- موضع امروزت در قبال سرکوب تظاهرات مشهد و اسلامشهر چیست؟
    ٥-موضع امروزت در مورد عبدالمجیدشرع پسند،که با هوچی‌گری تو و امثالهم حذف شد،چیست؟
    ٦-موضع امروزت در رابطه مفقود الاثر شدن سعید زینالی چیست؟
    ٧-موضع امروزت درباره پذیرش حکم حکومتی چیست؟
    ٨-موضع امروزت در مورد خارج کردن طرح اصلاح قانون مطبوعات را از دستور کار مجلس چیست و انگ زدن و مخالفت با اعتراض نمایندگان را چگونه توجیه می کنی؟
    ٩- موضع امروزت درباره رشوه ای که از شهرام جزایری گرفتی و گفتی آغام گفته چیست؟
    ١٠-موضع امروزت درباره تظاهرات سراسری در ٨٠ شهر کشور چیست؟
    ١١-موضع امروزت درباره ٣٩ سال قتل و غارت و تجاوز زیست شده چیست و چه کسی باید پاسخگوی عمر از دست رفته ٤ نسل باشد و تاوان خسارت مادی و معنوی آن به عهده کیست؟
    الغرض،اگر قبول داری که طبیعی و قطعی است که تقصیر و قصور فراوان داشته‌ای و داری،که بی شک متهم هستی و باید محاکمه بشوی و معذرت خواهی شفاهی از محضر عموم مردم و طلب عفو و بخشش از خداوند منان چاره کار نیست؛چرا که تقصیر تو و امثالهم تقصیر مدنی،تقصیر جزایی،تقصیر تجارتی،تقصیر سنگین بوده است،بنابراین به جای پریشان گویی،فاش و صریح اعتراف کن که ارمغان بانیان و حامیان و جانیان و کارگزاران و پایوران این حکومت چیزی به جز خلف وعده و دروغ و کلک و قتل و غارت و تجاوز و تباهی و سیاهی نبوده است و من شیخ شجاع اصلاحات به شخصه حاضرم به عنوان متهم در یک دادگاه صالحه محاکمه بشوم و جبران خسارت کنم،درغیراینصورت زبان بکام گیر هیچ نگو که هر چی گویی بی حاصل است.
    از ایران ایلخانی گفتن بود که گفت:مَنِ آشغال و کرکس و اغتشاشگر و دسیسه گر و مگس که نه در دنیا نه در آخرت،اهل عفو و بخشش کلیت نظام مشرکین نخواهم بود.

    پاسخحذف

لطفاً نظرتان همراه با انتخاب یک نام و رعایت اخلاق باشد.

Real Time Web Analytics